Langue d’Oc te Bissegem

Opa trakteert met een etentje, hij kiest altijd iets uit waar de kids meestal buiten kunnen en hun “duivel” kunnen ontbinden 🙂

Dit keer dicht bij huis, zijnde in Bissegem.

Langue d’Oc is een verbouwd herenhuis dat beschikt over een restaurantgedeelte voor ongeveer 40 personen, een wijnkeldertje voor een romantische téte-a-téte en een ruim terras met een grote tuin die in de zomerperiode de mogelijkheid biedt buiten te tafelen.

Het was lekker, niet top vond ik zelf, maar wel lekker. De chauffage werkte niet zo goed, misschien dat dit ermee te maken had, want ik had echt koud en dan geniet je al minder. Waarschijnlijk niet bewust natuurlijk, maar ik zou er in de zomer zeker nog eens willen terug gaan. Leuke tuin en de kinderen vonden het er in ieder geval fantastisch!!

Doordat ik mijn blogje veel later aanvul dan wanneer ik ben gaan eten moet ik je de menu schuldig blijven, maar de foto’s laten je naar goede gewoonte zien wat we gegeten hebben!

64-langue-doc 1781905_10201802051826243_1548450816_n IMG_3948

One thought on “Langue d’Oc te Bissegem

Geef een reactie

