Top bij Top!

Nieuw werk (al is het al van mei nu) brengt ook een nieuwe omgeving met zich mee. Alhoewel ik dat amper zo kan en mag uitdrukken gezien ik 10 jaar in Izegem woonde. Het is wel makkelijk als je de streek kent en werkelijk alles is er! Carrefour, Delhaize, Aldi, Frunpark Izegem,… Maar een snelle hap, daar moet je al snel voor naar de stad. Mijn buurvrouw (en goede vriendin geworden in die 3 jaar dat we hier wonen) werkt op 3 minuten van mijn werk. Laat dit dus het begin zijn van bijna wekelijks eens samen lekker lunchen en bij te praten zonder kids. Zàààlig!

Dat hoeft voor ons dus geen menu of zware maaltijd te zijn, nee iets lekker en luchtig kan en mag. Een slaatje, maar ook een belegd broodje of iets anders.

Iedereen kent TOP-interieur als meubelzaak, maar geloof me hun brasserie is ook een bezoekje waard! Wij reserveren altijd en geven ons bestelling door (voor ’t gemak & de tijd).

Maar voor een vriendelijke service, een snelle hap, budgetvriendelijk, mooi terras én lekker eten kan je al eens bij Top Interieur passeren. Het is Top bij Top!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Top Interieur Izegem

Ambachtenstraat 6, 8870 Izegem

Tel: 051/311411

Fax: 051/313764

PS: Restaurant Den Britt in Harelbeke waar ik negatief over was is ondertussen alweer gesloten. De chef en de zaakvoerders konden het niet eens worden over bepaalde zaken (zeggen ze in de wandelgangen)

PS 2: Ook mijn andere persoonlijke blog komt met het nieuwe schooljaar terug van onder het zomervakantiestof 🙂 Paswoord blijft hetzelfde.

2 thoughts on “Top bij Top!

  1. Leuk te horen dat je weer veel in izegem komt,kom je misschien wel eens ergens tegen,ook altijd nog eens welkom he.

Geef een reactie

