Mijn mini-masterchefs :-)

Tijdens dit verlof heb ik al genoten! Man, ge kunt u dat niet voorstellen! 🙂

Dit weekend zitten we op zaterdag nog eens met bezoek en dan bereid ik me graag voor. De klad ik in mijn kookboekje de ingrediënten die ik nodig heb, recepten, zaken die ik misschien zal klaarmaken…. Kortom ik brainstorm over wat ik zal maken. Sommigen kwamen al eerder en ik maak dus niet graag telkens hetzelfde klaar omdat ik de mensen graag verras. De hapjes die ik naderhand kan maken, ik kan ze niet meer tallen 😉

Anyway, ik ben er nog niet aan uit wat ik zal klaarmaken, maar mijn kleine masterchefs die brainstormen in elk geval dapper mee.

Ik zweer het u, als je dan ziet wat je ziet op de foto’s dan SMELT je. 6 jaar oud FANTASTISCH toch?

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 thoughts on “Mijn mini-masterchefs :-)

Geef een reactie

