Resto broertje en schoonzus

Ons familie (en die van echtgenoot) heeft de gewoonte om verjaardagen te vieren. ‘k Moet zeggen het is een traditie waar ik me A B S O L U U T niet aan stoor 🙂

Er zitten nogal wat culinaire liefhebbers aan beide kanten en dat is aardig meegenomen. Vandaag waren we uitgenodigd bij mijn broer en zijn vrouw. Telkens weer verwennerij al zeg ik het zelf.

Ik hou ervan om ook nieuwe zaken te proeven.

Op het menu vandaag 3 heerlijke hapjes:

– Mousse van Rochefort met nootjes en verse druiven.

– Mousse van waterkers met slagroom en een vleugje citroen en visseneitjes.

– Eekhoorntjesbrood met Foie Gras

Daarna een voorgerechtje van soorten meloen, mozzarella-balletjes, Italiaanse ham, ….let vooral op het de heerlijk zelfgebakken broodjes!

Gentse Waterzooi als hoofdgerecht (de kok op mijn vorig werk kan er iets van leren ;-))

En het dessert fantastisch lekker! Zelf gemaakte taart door mijn broer. Menig bakker kunnen er een puntje aan zuigen, really! Met zachte witte chocolademousse, een bavarois van rode vruchten, een lichte biscuit, en een mousse met perzik. En verse rode vruchten erbovenop.

Het was een fantastisch lekkere maaltijd in fijne compagnie! 🙂

Kijk vooral zelf hoe lekker het was want de foto’s spreken opnieuw voor zich!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

One thought on “Resto broertje en schoonzus

Geef een reactie

